محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد
سازمانها پس از گذشت مدت زمانی کوتاه یا بلند دچار یخ زدگی می شوند. به این معنی که دیگر رشدی ندارند و خط رشد آنها تبدیل به یک خط ثابت می شود. در اینجاست که نیاز به تغییرات به شدت احساس می شود. اما اکثر مدیران نمی دانند که این تغییرات کجا و به چه صورت باید انجام شود.
برای این منظور استراتژی هایی وجود دارد که اگر بخواهیم آنها را دسته بندی کنیم به صورت زیر خواهند بود :
- تغییرات در ساختار سازمان
- تغییرات در خود خدمات با محصولات
- تغییرات در نحوه اراه خدمت یا فروش محصول
- تغییرات در شیوه های بازاریابی و بازارگردانی